| |
 |
| Dwangspammer |
| joran van der sloot is wéér opgepakt omdat er nieuw bewijsmateriaal zou zijn. ik weet niet wat ik er nou van moet denken... hij was een keertje bij jensen (kan het filmpje niet vinden) om over zijn boek te praten dat hij heeft geschreven over de desbetreffende avond, en ergens zag ik een leugen, en ergens ook weer niet. zijn vrienden bijvoorbeeld, die hem volgens hem hebben opgehaald van dat strand, zeggen dat niet gedaan te hebben. waarom zouden je vrienden daarover liegen? dus ja, ik weet het echt niet.
op zijn hyves wordt ook actief gepost. sommige berichtjes erg bekrompen en grof, andere begripvol. ik heb net even zijn profiel opgezocht en het is helaas nu niet zichtbaar gemaakt. ik kon er gister nog gewoon op kijken.
wat denken jullie? Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Schattig |
| Ze moeten wel heel sterk staan in hun zaak als ze hem nu opnieuw willen oppakken. Ik denk dat hij er zéker wel iets mee te maken heeft gehad.
Hij zit [zat?] bij een goede vriend van me in de faculteitsraad, hij schijnt echt een arrogante klojo te zijn.  Messenger of love. |
 |
| Dwangspammer |
| Ik heb geen mening. |
 |
| Dwangspammer |
| | Blite postte: | Ze moeten wel heel sterk staan in hun zaak als ze hem nu opnieuw willen oppakken. Ik denk dat hij er zéker wel iets mee te maken heeft gehad.
Hij zit [zat?] bij een goede vriend van me in de faculteitsraad, hij schijnt echt een arrogante klojo te zijn.  |
zijn papa is rechter, wat wil je
24/11/07 - 12:32
ik moet trouwens wel even zeggen dat het amerikaanse volk hierin echt walgelijk is. dat is standaard voor het amerikaanse volk, mgoed. die zijn er echt heilig van overtuigd dat hij het gedaan heeft, en hij wordt daar totaal zwartgemaakt. dat vind ik ook weer het andere uiterste. ik vind sowieso niet dat je zo'n uitgesproken mening kan en mag hebben als je niet alle details weet. maarja, amerikanen... Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Muts |
| | wikipedia postte: | Op 21 november 2007 werd Joran van der Sloot opnieuw gearresteerd, ditmaal op verdenking van betrokkenheid bij doodslag. Waarschijnlijk is deze ontwikkeling het gevolg van onderzoek door Nederlandse rechercheurs, die het bewijsmateriaal op verzoek van de Arubaanse justitie hebben bestudeerd. Op dezelfde dag zijn Deepak en Satish Kalpoe op Aruba gearresteerd.
Op 23 november 2007 is van der Sloot naar Aruba gevlogen. Bewijs zou zijn, afgeluisterde telefoongesprekken. Van der Sloot zou tussen februari en augustus met zijn vrienden gebeld hebben en het over de verdwijning van het Amerikaanse meisje hebben gehad. |
Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Dwangspammer |
| moet je ns voorstellen dat je onschuldig bent maar je bent per ongeluk betrokken bij zo'n vermist/overleden persoon, dan ben je echt hard genaaid. |
 |
| Special-Spammer |
| | Snoopy postte: | | wikipedia postte: | Op 21 november 2007 werd Joran van der Sloot opnieuw gearresteerd, ditmaal op verdenking van betrokkenheid bij doodslag. Waarschijnlijk is deze ontwikkeling het gevolg van onderzoek door Nederlandse rechercheurs, die het bewijsmateriaal op verzoek van de Arubaanse justitie hebben bestudeerd. Op dezelfde dag zijn Deepak en Satish Kalpoe op Aruba gearresteerd.
Op 23 november 2007 is van der Sloot naar Aruba gevlogen. Bewijs zou zijn, afgeluisterde telefoongesprekken. Van der Sloot zou tussen februari en augustus met zijn vrienden gebeld hebben en het over de verdwijning van het Amerikaanse meisje hebben gehad. |
|
Ik wil ook naar Aruba  Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Forum Refresher |
| Smoon vermoorden.. zij lijkt het meest op Holloway  There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left. |
 |
| Dwangspammer |
| foto |
 |
| Über-Spammer |
| Maar wat ik dan ook weer niet snap: Ze hebben het over moord en doodslag terwijl daar nog helemaal geen reden toe is.
Een hele poos terug was die Holloway moeder (wat een kutwijf) bij Dr. Phil.
POhilly boy had zo'n coole prive detective naar Aruba gestuurd om de zaak te onderzoeken en die meldde dus dat de kans heel groot was dat ze nog leefde en in de prostitutie zat/zit. Hij had ook een (vage) foto van een meid waarvan zou kunnen worden vermoed dat dat Natlie is/was.  |
 |
| Forum Refresher |
|
 There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left. |
 |
| Dwangspammer |
| Mijn neus is dikker.
24/11/07 - 14:15
en stomper [/dirk] |
 |
| Forum Refresher |
| | leander postte: | Maar wat ik dan ook weer niet snap: Ze hebben het over moord en doodslag terwijl daar nog helemaal geen reden toe is.
Een hele poos terug was die Holloway moeder (wat een kutwijf) bij Dr. Phil.
POhilly boy had zo'n coole prive detective naar Aruba gestuurd om de zaak te onderzoeken en die meldde dus dat de kans heel groot was dat ze nog leefde en in de prostitutie zat/zit. Hij had ook een (vage) foto van een meid waarvan zou kunnen worden vermoed dat dat Natlie is/was.  |
als dat zo is, is het een arrogante kuthoer Maar ik denk niet dat ze nog leeft  There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Über-Spammer |
| | Bono postte: |
als dat zo is, is het een arrogante kuthoer Maar ik denk niet dat ze nog leeft  |
Mjah, wel onvrijwillige prostitutie hoor.  |
 |
| Über-Spammer |
| Die gast woont.(woonde, ook goed)bij mij in de buurt. Heb 'm wel eens zien lopen. Vind het maar een raar figuurtje.
Maar die snol is ook gewoon stom geweest, lekker dronken worden en laten palen door de eerste de beste jongen die hem erin wilde schuiven. En nu is ze weg annex dood.
Volgens mij zijn die ouders gewoon boos dat die Joran hun dochter heeft liggen knallen alvorens ze verdween  Emo's zijn er om te meppen. <- JAA! SLA EM!  |
 |
| Dwangspammer |
| ze kan ook gewoon verzopen zijn in het water met d'r dronken hoerenhoofd  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Über-Spammer |
| Tja, je moet als rasechte Amerikaan wel iemand ''suen'' he.  Emo's zijn er om te meppen. <- JAA! SLA EM!  |
 |
| Spamiroquai |
| Ik denk dat ze is ontvoerd door de ouders van Maddie. ... |
 |
| Special-Spammer |
| Ik denk dat ze op Hawaii zit met Elvis, 2Pac en Biggie. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Ondermachtige |
| | Bono postte: |
 |
hello, nurse I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Dwangspammer |
| jij hebt het gewoon gedaan  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Dwangspammer |
| | Baviaan postte: | | Ik denk dat ze op Hawaii zit met Elvis, 2Pac en Biggie. |
Biggie  |
 |
| Forum Refresher |
|
Nou, het zal me benieuwen..
Bron: http://www.peterrdevries.nl/ There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Dwangspammer |
| waar staat de r voor?  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| Rudolf There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Dwangspammer |
| oja joh? Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| ja There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Dwangspammer |
| k. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| *klikkert*
Bron: http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader/
Maar goed, dit kan ook fake zijn  There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Dwangspammer |
| link doet t niet. ws overbezet. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| Ja, je moet ook niet op de bron klikken maar op de klikkert There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Dwangspammer |
| eau, die doet 't wel  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| Ja, heb hem expres ergens geupload omdat ik wist dat die bron overbelast zou zijn  There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
 |
| Dwangspammer |
| krijgt peter r. de vries nu ook die 100.000 dollar?  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Pro Spammer |
| Ik vind het bericht niet echt te vertrouwen, ze willen perse wachten met het wereldwijd bekend maken tot ze de moeder hebben ingelicht. Maar wij weten het al, want het staat al op internet. Komt niet echt betrouwbaar over vind ik Just being yourself, being who you are is a successful rebellism
Omdat elke ochtend anders is. |