Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Joran van der Sloot
Diepe Gedachten

Pagina 1 van 5

Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
joran van der sloot is wéér opgepakt omdat er nieuw bewijsmateriaal zou zijn. ik weet niet wat ik er nou van moet denken... hij was een keertje bij jensen (kan het filmpje niet vinden) om over zijn boek te praten dat hij heeft geschreven over de desbetreffende avond, en ergens zag ik een leugen, en ergens ook weer niet. zijn vrienden bijvoorbeeld, die hem volgens hem hebben opgehaald van dat strand, zeggen dat niet gedaan te hebben. waarom zouden je vrienden daarover liegen? dus ja, ik weet het echt niet.

op zijn hyves wordt ook actief gepost. sommige berichtjes erg bekrompen en grof, andere begripvol. ik heb net even zijn profiel opgezocht en het is helaas nu niet zichtbaar gemaakt. ik kon er gister nog gewoon op kijken.

wat denken jullie?
Ubi pus, ibi evacua.
Bekijk Blite's profiel
Schattig
Ze moeten wel heel sterk staan in hun zaak als ze hem nu opnieuw willen oppakken. Ik denk dat hij er zéker wel iets mee te maken heeft gehad.

Hij zit [zat?] bij een goede vriend van me in de faculteitsraad, hij schijnt echt een arrogante klojo te zijn.
Messenger of love.
Bekijk Simon's profiel
Dwangspammer
Ik heb geen mening.
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Blite postte:
Ze moeten wel heel sterk staan in hun zaak als ze hem nu opnieuw willen oppakken. Ik denk dat hij er zéker wel iets mee te maken heeft gehad.

Hij zit [zat?] bij een goede vriend van me in de faculteitsraad, hij schijnt echt een arrogante klojo te zijn.

zijn papa is rechter, wat wil je

24/11/07 - 12:32

ik moet trouwens wel even zeggen dat het amerikaanse volk hierin echt walgelijk is. dat is standaard voor het amerikaanse volk, mgoed. die zijn er echt heilig van overtuigd dat hij het gedaan heeft, en hij wordt daar totaal zwartgemaakt. dat vind ik ook weer het andere uiterste. ik vind sowieso niet dat je zo'n uitgesproken mening kan en mag hebben als je niet alle details weet. maarja, amerikanen...
Ubi pus, ibi evacua.
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
wikipedia postte:
Op 21 november 2007 werd Joran van der Sloot opnieuw gearresteerd, ditmaal op verdenking van betrokkenheid bij doodslag. Waarschijnlijk is deze ontwikkeling het gevolg van onderzoek door Nederlandse rechercheurs, die het bewijsmateriaal op verzoek van de Arubaanse justitie hebben bestudeerd. Op dezelfde dag zijn Deepak en Satish Kalpoe op Aruba gearresteerd.
Op 23 november 2007 is van der Sloot naar Aruba gevlogen. Bewijs zou zijn, afgeluisterde telefoongesprekken. Van der Sloot zou tussen februari en augustus met zijn vrienden gebeld hebben en het over de verdwijning van het Amerikaanse meisje hebben gehad.

Seen it all, done it all, can't remember most of it
Bekijk Simon's profiel
Dwangspammer
moet je ns voorstellen dat je onschuldig bent maar je bent per ongeluk betrokken bij zo'n vermist/overleden persoon, dan ben je echt hard genaaid.
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Snoopy postte:
wikipedia postte:
Op 21 november 2007 werd Joran van der Sloot opnieuw gearresteerd, ditmaal op verdenking van betrokkenheid bij doodslag. Waarschijnlijk is deze ontwikkeling het gevolg van onderzoek door Nederlandse rechercheurs, die het bewijsmateriaal op verzoek van de Arubaanse justitie hebben bestudeerd. Op dezelfde dag zijn Deepak en Satish Kalpoe op Aruba gearresteerd.
Op 23 november 2007 is van der Sloot naar Aruba gevlogen. Bewijs zou zijn, afgeluisterde telefoongesprekken. Van der Sloot zou tussen februari en augustus met zijn vrienden gebeld hebben en het over de verdwijning van het Amerikaanse meisje hebben gehad.

Ik wil ook naar Aruba
Everything not related to elephants is irrelephant.
Beauneau
Zoek naar alle posts van BeauneauVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BeauneauVerwijder deze post
Bekijk Beauneau's profiel
Forum Refresher
Smoon vermoorden.. zij lijkt het meest op Holloway
There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left.
Bekijk Simon's profiel
Dwangspammer
foto
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Maar wat ik dan ook weer niet snap: Ze hebben het over moord en doodslag terwijl daar nog helemaal geen reden toe is.
Een hele poos terug was die Holloway moeder (wat een kutwijf) bij Dr. Phil.
POhilly boy had zo'n coole prive detective naar Aruba gestuurd om de zaak te onderzoeken en die meldde dus dat de kans heel groot was dat ze nog leefde en in de prostitutie zat/zit. Hij had ook een (vage) foto van een meid waarvan zou kunnen worden vermoed dat dat Natlie is/was.
Beauneau
Zoek naar alle posts van BeauneauVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BeauneauVerwijder deze post
Forum Refresher
Simoon postte:
foto

On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left.
Bekijk Simon's profiel
Dwangspammer
Mijn neus is dikker.

24/11/07 - 14:15

en stomper [/dirk]
Beauneau
Forum Refresher
leander postte:
Maar wat ik dan ook weer niet snap: Ze hebben het over moord en doodslag terwijl daar nog helemaal geen reden toe is.
Een hele poos terug was die Holloway moeder (wat een kutwijf) bij Dr. Phil.
POhilly boy had zo'n coole prive detective naar Aruba gestuurd om de zaak te onderzoeken en die meldde dus dat de kans heel groot was dat ze nog leefde en in de prostitutie zat/zit. Hij had ook een (vage) foto van een meid waarvan zou kunnen worden vermoed dat dat Natlie is/was.

als dat zo is, is het een arrogante kuthoer Maar ik denk niet dat ze nog leeft
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Bono postte:

als dat zo is, is het een arrogante kuthoer Maar ik denk niet dat ze nog leeft

Mjah, wel onvrijwillige prostitutie hoor.
PallominnoX
Zoek naar alle posts van PallominnoXVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van PallominnoXVerwijder deze post
Bekijk PallominnoX's profiel
Über-Spammer
Die gast woont.(woonde, ook goed)bij mij in de buurt. Heb 'm wel eens zien lopen. Vind het maar een raar figuurtje.

Maar die snol is ook gewoon stom geweest, lekker dronken worden en laten palen door de eerste de beste jongen die hem erin wilde schuiven. En nu is ze weg annex dood.

Volgens mij zijn die ouders gewoon boos dat die Joran hun dochter heeft liggen knallen alvorens ze verdween
Emo's zijn er om te meppen. <- JAA! SLA EM!
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
ze kan ook gewoon verzopen zijn in het water met d'r dronken hoerenhoofd
Ubi pus, ibi evacua.
PallominnoX
Zoek naar alle posts van PallominnoXVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van PallominnoXVerwijder deze post
Bekijk PallominnoX's profiel
Über-Spammer
Tja, je moet als rasechte Amerikaan wel iemand ''suen'' he.
Emo's zijn er om te meppen. <- JAA! SLA EM!
Krigsmjöd
Zoek naar alle posts van KrigsmjödVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KrigsmjödVerwijder deze post
Bekijk Krigsmjöd's profiel
Spamiroquai
Ik denk dat ze is ontvoerd door de ouders van Maddie.
...
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Ik denk dat ze op Hawaii zit met Elvis, 2Pac en Biggie.
Everything not related to elephants is irrelephant.
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Bono postte:
Simoon postte:
foto

hello, nurse
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
jij hebt het gewoon gedaan
Ubi pus, ibi evacua.
Bekijk Simon's profiel
Dwangspammer
Baviaan postte:
Ik denk dat ze op Hawaii zit met Elvis, 2Pac en Biggie.

Biggie
Beauneau
Forum Refresher

Nou, het zal me benieuwen..

Bron: http://www.peterrdevries.nl/
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
waar staat de r voor?
Ubi pus, ibi evacua.
Beauneau
Forum Refresher
Rudolf
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
oja joh?
Ubi pus, ibi evacua.
Beauneau
Forum Refresher
ja
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
k.
Ubi pus, ibi evacua.
Beauneau
Forum Refresher
*klikkert*

Bron: http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader/

Maar goed, dit kan ook fake zijn
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
link doet t niet. ws overbezet.
Ubi pus, ibi evacua.
Beauneau
Forum Refresher
Ja, je moet ook niet op de bron klikken maar op de klikkert
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
eau, die doet 't wel
Ubi pus, ibi evacua.
Beauneau
Forum Refresher
Ja, heb hem expres ergens geupload omdat ik wist dat die bron overbelast zou zijn
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
krijgt peter r. de vries nu ook die 100.000 dollar?
Ubi pus, ibi evacua.
Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Bekijk Queen_Butterfly's profiel
Pro Spammer
Ik vind het bericht niet echt te vertrouwen, ze willen perse wachten met het wereldwijd bekend maken tot ze de moeder hebben ingelicht. Maar wij weten het al, want het staat al op internet. Komt niet echt betrouwbaar over vind ik
Just being yourself, being who you are is a successful rebellism

Omdat elke ochtend anders is.
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com