Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

jullie mening over race/shoot game
Diepe Gedachten

Pagina 1 van 1

superjoep
Zoek naar alle posts van superjoepVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superjoepVerwijder deze post
Bekijk superjoep's profiel
Wannabee
hej
ik ben bezig met een interactive game, http://www.joep.mosymuis.nl of http://members.lycos.nl/superjoep/site
ik heb mosymuis doodgegooid met vragen wat ik het beste kon doen enz.
nu wilde ik jullie mening wel eens weten

mijn bedoeling is dus om een multiplayer racegame te maken waar je elkaar ook kapot kunt schieten. Door races te winnen ontvang je geld en punten. De punten zijn voor de ranglijst en het geld daar kun je dan vervolgens wapens mee kopen en je auto mee upgraden (snellere motoren, betere banden enz). Een beetje het idee van Death Rally voor degene die dit spel(letje) kennen.

Nu wil ik van jullie weten:
hoelang moet een race ongeveer duren? (dat het leuk blijft om te spelen)

hoeveel racers moeten er aan een race tegelijk kunnen deelnemen, een maximum en minimum aantal deelnemers?

moet je aan het begin veel geld krijgen zodat het makkelijk is om bij de rest van de deelnemers aan te sluiten die al een tijd bezig zijn, of moet je juist veel moeite doen om bij de beste te komen?

moet ik verschillende categorieen maken voor net beginnende rijders en degene die al verder zijn. Dit bv door een easy en een hard race te maken?

moet het moeilijk zijn om andere rijders in een race kapot te schieten, of moet dit juist makkelijk zijn maar kun je bv weer makkelijk je auto maken?

tenslotte: heeft iemand een idee voor een mooie naam voor dit (toekomstige) spel?
graag jullie reacties hierop
joep
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Help die arme jongen nou eens...
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Reiniertje
Zoek naar alle posts van ReiniertjeVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van ReiniertjeVerwijder deze post
Bekijk Reiniertje's profiel
Spamstudent
geen zin om te lezen man, tsss k ben lui btw medal of honor alied assault is COOL
HTm3n15
Zoek naar alle posts van HTm3n15Verwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van HTm3n15Verwijder deze post
Bekijk HTm3n15's profiel
Wannabee
Pom..Pom...
superjoep
Zoek naar alle posts van superjoepVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superjoepVerwijder deze post
Wannabee
achja luie mensen geven ook luie antwoorden dus ik had toch niks aan je antwoord gehad
nog mensen die WEL ff willen lezen en mijn spel verbeterd willen zien zodat jullie straks lekker tegen elkaar kunnen racen?
groeten joep
Reiniertje
Zoek naar alle posts van ReiniertjeVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van ReiniertjeVerwijder deze post
Spamstudent
weer zo lang
HTm3n15
Zoek naar alle posts van HTm3n15Verwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van HTm3n15Verwijder deze post
Bekijk HTm3n15's profiel
Wannabee
zal wel
superjoep
Wannabee
http://www.mosymuis.nl/game/index.php
ga maar naar "game"
ok het ziet er nog niet uit
maar ask mosy anders maar wat mijn bedoelingen zijn als jullie ze van mij niet willen aannemen
Reiniertje
Spamstudent
Parse error: parse error, unexpected T_INCLUDE in /storage/hosted/mosymuis.nl/WWW/game/index.php on line 17
superjoep
Wannabee
klopt
excuses-moi
http://www.mosymuis.nl/game/game.php
index.php ben ik aan het veranderen vandaar dat ie het niet doet
maar morgen hoop ik hem klaar te hebben
Reiniertje
Spamstudent
word het gta4 ?
superjoep
Wannabee
nou als je nu even de bovenste tekst leest weet je wat ik van plan ben
online multiplayer game dus
en ik wil dus van jullie tips om hem zo leuk en goed mogelijk te maken
Reiniertje
Spamstudent
oke, Ill be back
superjoep
Wannabee
betekent dat: dat je mijn post serieus gaat beantwoorden??
dat zou GEWELDIG zijn
alvast bedankt dan [/b]
superjoep
Wannabee
nou niks meer van gehoord. slecht hoor
Bekijk God's profiel
Pro Spammer
nee reiniertje post niet meer zo veel
Reiniertje
Spamstudent
nee idd
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
haha
Bekijk God's profiel
Pro Spammer

Bekijk W-T-R's profiel
Über-Spammer
veel te veel om te lezen
Hard-Tail Pride!
I LUFF HILARY DUFF
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige

dan doe je dat toch niet!
Bekijk God's profiel
Pro Spammer
uhmz nee want dan gaattie off-topic lullen en dat mag niet meer
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Da mag wel, vooral als een topic als deze is doodgevallen qua oorspronkelijke onderwerp. Lees 't nog maar eens... regel #9 - offtopic
Strider
Zoek naar alle posts van StriderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van StriderVerwijder deze post
Bekijk Strider's profiel
Über-Spammer
Weer lezen...!
Free your mind, your ass will follow.
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
je hoort ze te kunnen dromen als Special Spammer!
Bekijk God's profiel
Pro Spammer
jah joh! ik niet, want ik ben geen special spammer
Bekijk W-T-R's profiel
Über-Spammer
mosymuis postte:

dan doe je dat toch niet!

jawel voor deze keer
Hard-Tail Pride!
I LUFF HILARY DUFF
stevie2wonder
Zoek naar alle posts van stevie2wonderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stevie2wonderVerwijder deze post
Bekijk stevie2wonder's profiel
Schpammert
ik heb het gelezen, maar hiervoor hoef je niet bij mij aan te komen, speel zoiezo al bijna nooit racegames
I always lived my live alone. Been searching for a place called home. I know that i've been cold as ice. I know i've said to mainy lies. Somewhere deep inside. Somewhere deep inside of me.
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
't wordt een flash spelleke, en die speel je toch wel?
stevie2wonder
Zoek naar alle posts van stevie2wonderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stevie2wonderVerwijder deze post
Bekijk stevie2wonder's profiel
Schpammert
soms hoor, ik vind ze veels te gaar
I always lived my live alone. Been searching for a place called home. I know that i've been cold as ice. I know i've said to mainy lies. Somewhere deep inside. Somewhere deep inside of me.
Bekijk God's profiel
Pro Spammer
deze niet. hijs echt cool!
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
En hij wordt steeds beter
Bekijk God's profiel
Pro Spammer
jap
Bekijk Sjef's profiel
Pro Spammer
Een racegame = cool
Voor alles over CenterParcs... kom eens langs op CenterParcsforum.nl
Bekijk God's profiel
Pro Spammer
en deze racegame = coolst
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com