| |
 |
| Wannabee |
| hej
ik ben bezig met een interactive game, http://www.joep.mosymuis.nl of http://members.lycos.nl/superjoep/site
ik heb mosymuis doodgegooid met vragen wat ik het beste kon doen enz.
nu wilde ik jullie mening wel eens weten
mijn bedoeling is dus om een multiplayer racegame te maken waar je elkaar ook kapot kunt schieten. Door races te winnen ontvang je geld en punten. De punten zijn voor de ranglijst en het geld daar kun je dan vervolgens wapens mee kopen en je auto mee upgraden (snellere motoren, betere banden enz). Een beetje het idee van Death Rally voor degene die dit spel(letje) kennen.
Nu wil ik van jullie weten:
hoelang moet een race ongeveer duren? (dat het leuk blijft om te spelen)
hoeveel racers moeten er aan een race tegelijk kunnen deelnemen, een maximum en minimum aantal deelnemers?
moet je aan het begin veel geld krijgen zodat het makkelijk is om bij de rest van de deelnemers aan te sluiten die al een tijd bezig zijn, of moet je juist veel moeite doen om bij de beste te komen?
moet ik verschillende categorieen maken voor net beginnende rijders en degene die al verder zijn. Dit bv door een easy en een hard race te maken?
moet het moeilijk zijn om andere rijders in een race kapot te schieten, of moet dit juist makkelijk zijn maar kun je bv weer makkelijk je auto maken?
tenslotte: heeft iemand een idee voor een mooie naam voor dit (toekomstige) spel?
graag jullie reacties hierop
joep |
 |
| Ondermachtige |
| Help die arme jongen nou eens...  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Spamstudent |
| geen zin om te lezen man, tsss k ben lui btw medal of honor alied assault is COOL  |
 |
| Wannabee |
| Pom..Pom...  |
 |
| Wannabee |
| achja luie mensen geven ook luie antwoorden dus ik had toch niks aan je antwoord gehad
nog mensen die WEL ff willen lezen en mijn spel verbeterd willen zien zodat jullie straks lekker tegen elkaar kunnen racen?
groeten joep |
 |
| Spamstudent |
| weer zo lang  |
 |
| Wannabee |
| zal wel |
 |
| Wannabee |
| http://www.mosymuis.nl/game/index.php
ga maar naar "game"
ok het ziet er nog niet uit
maar ask mosy anders maar wat mijn bedoelingen zijn als jullie ze van mij niet willen aannemen |
 |
| Spamstudent |
| Parse error: parse error, unexpected T_INCLUDE in /storage/hosted/mosymuis.nl/WWW/game/index.php on line 17 |
 |
| Wannabee |
| klopt
excuses-moi
http://www.mosymuis.nl/game/game.php
index.php ben ik aan het veranderen vandaar dat ie het niet doet
maar morgen hoop ik hem klaar te hebben |
 |
| Spamstudent |
| word het gta4 ? |
 |
| Wannabee |
| nou als je nu even de bovenste tekst leest weet je wat ik van plan ben
online multiplayer game dus
en ik wil dus van jullie tips om hem zo leuk en goed mogelijk te maken  |
 |
| Spamstudent |
| oke, Ill be back  |
 |
| Wannabee |
| betekent dat: dat je mijn post serieus gaat beantwoorden??
dat zou GEWELDIG zijn
alvast bedankt dan [/b] |
 |
| Wannabee |
| nou niks meer van gehoord. slecht hoor  |
 |
| Pro Spammer |
| nee reiniertje post niet meer zo veel
 |
 |
| Spamstudent |
| nee idd |
 |
| Ondermachtige |
| haha  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Pro Spammer |
| 
 |
 |
| Über-Spammer |
| veel te veel om te lezen Hard-Tail Pride!
I LUFF HILARY DUFF |
 |
| Ondermachtige |
|
dan doe je dat toch niet!  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Pro Spammer |
| uhmz nee want dan gaattie off-topic lullen en dat mag niet meer 
 |
 |
| Ondermachtige |
| Da mag wel, vooral als een topic als deze is doodgevallen qua oorspronkelijke onderwerp. Lees 't nog maar eens... regel #9 - offtopic  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Über-Spammer |
| Weer lezen...! Free your mind, your ass will follow. |
 |
| Ondermachtige |
| je hoort ze te kunnen dromen als Special Spammer!  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Pro Spammer |
| jah joh! ik niet, want ik ben geen special spammer 
 |
 |
| Über-Spammer |
| | mosymuis postte: |
dan doe je dat toch niet!  |
jawel voor deze keer  Hard-Tail Pride!
I LUFF HILARY DUFF |
 |
| Schpammert |
| ik heb het gelezen, maar hiervoor hoef je niet bij mij aan te komen, speel zoiezo al bijna nooit racegames I always lived my live alone. Been searching for a place called home. I know that i've been cold as ice. I know i've said to mainy lies. Somewhere deep inside. Somewhere deep inside of me. |
 |
| Ondermachtige |
| 't wordt een flash spelleke, en die speel je toch wel?  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Schpammert |
| soms hoor, ik vind ze veels te gaar I always lived my live alone. Been searching for a place called home. I know that i've been cold as ice. I know i've said to mainy lies. Somewhere deep inside. Somewhere deep inside of me. |
 |
| Pro Spammer |
| deze niet. hijs echt cool!
 |
 |
| Ondermachtige |
| En hij wordt steeds beter  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Pro Spammer |
| jap
 |
 |
| Pro Spammer |
| Een racegame = cool Voor alles over CenterParcs... kom eens langs op CenterParcsforum.nl |
 |
| Pro Spammer |
| en deze racegame = coolst
 |