Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Videoclip DTC Graag mening!
Reclamezuil

Pagina 1 van 1

Dtc026
Zoek naar alle posts van Dtc026Verwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Dtc026Verwijder deze post
Bekijk Dtc026's profiel
Wannabee
Hee !!

Na lang wachten, Is hij er dan eindelijk,
De officiële videoclip van DTC!!

Who te f*ck is DTC? Nou DTC is een Dj in Arnhem die eigen mixen maakt / Eigen nummers in de genre
Hardcore , Hardstyle & Frenshcore.

De videoclip is geheel opgenomen in Arnhem .
Met de locaties : Klarendal , Rijnkade , Molenbeke & De stad!
Met dank aan de camera man & monteur: Eelco www.Cvrpro.com
En dank aan de mede spelers : Yora , Carlo , Kars ,Michiel & Jerre.

Laat gerust een reactie achter @ Youtube, Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

Track : DTC - Every love
Duur track : 02:36
Duur videoclip : 03.33
Dj : DTC www.Dtc-026.hyves.nl
Download nummer : http://megaupper.com/files/EHF58XQI/DTC%20-%20Every%20love%20.MP3

Bekijk hem hier :
DTC - Every love official videoclip : http://www.youtube.com/watch?v=nHpHRpuOw-c

Gr
DTC
dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
WTF did I just watch..
"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Klinkt op zich niet verkeerd, maar het acteerwerk (of wat er voor door moet gaan) had wat mij betreft achterwege gelaten mogen worden
Everything not related to elephants is irrelephant.
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
hippe clip hoor met zoveel enthousiastme komen jullie er wel
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Ik vind het een leuk liedje

Maar het lijkt wel veel op alles wat ik al ken
Seen it all, done it all, can't remember most of it
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Overigens hoort dit hier niet eens.

Schop naar reclamezuil
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
noreaD
Zoek naar alle posts van noreaDVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van noreaDVerwijder deze post
Bekijk noreaD's profiel
Forum Refresher
Vind het maar beetje standaard muziek.
If you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Dtc026
Zoek naar alle posts van Dtc026Verwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Dtc026Verwijder deze post
Bekijk Dtc026's profiel
Wannabee
Dank je wel voor jullie reacties
Spamdoosch

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com