Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

het grote "HOE VOELEN WIJ ONS OP DIT MOMENT" topic
Spamschuur

Pagina 785 van 786

Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Wel. Naar de dokter.
Everything not related to elephants is irrelephant.
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
serious postte:
Wow oke... spannend?

De MRI was eng... Een stuk enger dan verwacht, ik werd op een gegeven moment echt paniekerig En je ligt een half uur in dat ding, echt wel lang. Maar het is allemaal weer over, en van de cardioloog weet ik al dat er iig niks mis is met mn hart. Dat scheelt
Seen it all, done it all, can't remember most of it
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Ja MRI is best freaky idd. Ik had het alleen met mijn been en zou er niet zo snel last van hebben, maar kan me voorstellen dat andersom niet heel prettig is idd
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Bekijk Queen_Butterfly's profiel
Pro Spammer
Het lijkt me echt een geheel onprettige situatie, maar fijn dat je weet dat er niets mis is met je hart..
Just being yourself, being who you are is a successful rebellism

Omdat elke ochtend anders is.
stikstok
Zoek naar alle posts van stikstokVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stikstokVerwijder deze post
Bekijk stikstok's profiel
Pro Spammer
Je houdt nog steeds van André dan Leo?
Red een boom, eet een bever!
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
superr postte:
Ja MRI is best freaky idd. Ik had het alleen met mijn been en zou er niet zo snel last van hebben, maar kan me voorstellen dat andersom niet heel prettig is idd

Jij ging er niet met je hoofd in? Ik zat met mn hoofd in het midden van die buis, dus zag niks anders dan dat. En je moet je hoofd ook helemaal stil houden, je ligt (buiten de buis waar je dus ingeschoven wordt) nog met je hoofd in een koker, en dan wordt je hoofd vastgezet met kussentjes. Je kan dus echt geen kant op. Dr zit wel een spiegeltje zodat je uit de koker kan kijken, maar dat helpt niet echt Die vrouw had gezegd dat ik beter mn ogen dicht kon doen misschien, maar toen ik ze dicht had werd ik juist bang van hoe klein de ruimte zou zijn als ik mn ogen weer open deed, en daar werd ik paniekerig van... Ik was op het punt om in het alarm ballonnetje te knijpen maar ik moest en zou het volhouden De rest van de tijd heb ik mn ogen dus maar open gehouden en me geconcentreerd op mn ademhaling. Toen werd ik langzaamaan weer wat rustiger. En de herrie vond ik niet vervelend, eerder juist fijn omdat het me afleidde. Als het stil werd sloeg de paniek harder toe. En soms zat er wel een lekker ritme in

Maar ik was wel enorm blij toen het klaar was, en het waren niet de prettigste 30 minuten van mn leven
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Nope, bij mij moesten ze mijn knie hebben. Dus mijn hoofd zat gelukkig niet in de koker
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
al mogen ze dat ook wel eens nakijken..
Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
euj!
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts

Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Pro Spammer
Ik heb het gevoel dat ik vannacht op de noordpool ben geweest en nu in de woestijn rond loop. Daarbij heeft mijn maag zich 3 keer omgekeerd.

Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
verkeerde pilletjes genomen?
Queen_Butterfly
Pro Spammer
Nope, alleen de pil en voor mijn nieren. Andere neem ik niet

dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
Niet zo tof..
"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
stikstok
Zoek naar alle posts van stikstokVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stikstokVerwijder deze post
Pro Spammer
Ik voel me goed, net 1e geworden in een pokertoernooi €25,- freezout
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Een pokertoernooi zonder zout?
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
dr.dark postte:
Niet zo tof..

what happend?
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
oh, ik dacht dat het een reactie op QB was
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
leander postte:

Nee, gratis zout.
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Baviaan postte:
leander postte:

Nee, gratis zout.

Dat is wat ik bedoelde, het was al laat!
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
opzouten met dat gepoker
Queen_Butterfly
Pro Spammer
Grover postte:
opzouten met dat gepoker

POKER POKER POKER en nog heel veel GEPOKER!

stikstok
Pro Spammer
Ja peper het er maar even bij hem in QB
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
QB gaat all-in geloof ik
Igor!
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Queen_Butterfly postte:
Grover postte:
opzouten met dat gepoker

POKER POKER POKER en nog heel veel GEPOKER!

Euhm, ze hadden het over zout en over poker, vandaar mijn woordgrapje
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Als je m moet uitleggen is ie niet meer leuk hè?
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
inderdaad
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
terwijl hij wel leuk wás
stikstok
Pro Spammer
En niemand merkte mijn woordgrapje op
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Ik heb erom gegrinnikt
Igor!
Queen_Butterfly
Pro Spammer
Ik voel me vrolijk.. Ik heb namelijk vanavond gegeten met mijn nichtje die ik al 12 jaar niet gezien had en waarbij contact eigenlijk alleen over mailtjes ging.

Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts

leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ruilen? Ik heb auw in mijn hoofd en arrem...
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Ik heb spierpijn in me bille
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
<insert way too easy gay joke>
Spamdoosch

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com