Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

[Centraal topic] Humorplaatjes
World Weird Web

Pagina 132 van 132

Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
leander postte:
De man leeft nog.

Oh, dan is het al helemaal niet meer grappig

22/05/10 - 14:27

Ik denk trouwens niet heel toevallig maar gewoon omdat het op geenstijl staat
Igor!
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
leander postte:
De man leeft nog.

Maar hij eet voorlopig nog wel door een rietje.
Everything not related to elephants is irrelephant.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
it's only funny untill someone gets hurt..

then it becomes hilarious

25/05/10 - 17:21

*corporate cake*
*justin bieber, 30 years later*
*legalise softdrugs?*
*I'm on a horse8
*how it should be on every keyboard*

when life gives you oilspills..*
SANDWICH!!!
Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Pro Spammer

Igor!
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
die is al zo oud.
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
hij blijft mooi.
Fat Shady
Pro Spammer
Wss staat ie zelfs al ergens in dit topique, maar ik moest er om lachen
Igor!
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
ja, dat klopt. ik herinner me dat kallef die ook een keer geplaatst heeft. waarom ik me dat herinner weet ik dan weer niet
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
someone give that employee a medal!
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer

leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

11/06/10 - 20:49

Nuf said
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
Nieuw symfonie van Mozart ontdekt

Flickr ••
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Whehe, ik wilde 'm ook net posten
dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige

"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

OMG
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
Helaas onderdeel van een tv serie, je kan de microfoon er boven zien hangen ..
"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
ghehehehe Britse humor
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter

Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Hé, waar heb je deze foto van Rens genomen??
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

25/08/10 - 03:53

leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert

Spamdoosch

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com