Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Joran van der Sloot
Diepe Gedachten

Pagina 5 van 5

Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Ja en? In pindakaas zit ook geen kaas
Everything not related to elephants is irrelephant.
Bekijk Simon's profiel
Dwangspammer
maar das stiekem ook peanutbutter.
Bekijk Jivis' profiel
Forum Refresher
Tis wel nieuws, tis nieuws uit de sjow
En zo is het.
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
*schopt topic*
En ja hoor! Meneer van der Sloot is gearresteerd ivm de moord op de Peruaanse Stephany Flores....

Wat denken jullie? Kat int bakkie of ontspringt hij de dans weer?
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
hier lult hij zich niet zomaar uit.

Ik zeg: daar lekker in de gevangenis laten wegrotten
Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Bekijk Queen_Butterfly's profiel
Pro Spammer
Als ze hem nu niet pakken dan zullen ze hem nooit opsluiten denk ik..
Just being yourself, being who you are is a successful rebellism

Omdat elke ochtend anders is.
stikstok
Zoek naar alle posts van stikstokVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stikstokVerwijder deze post
Bekijk stikstok's profiel
Pro Spammer
Ik las ergens dat hij zelfmoord had gepleegd.
Red een boom, eet een bever!
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
Die haalt de gevangenis niet geloof me. Die krijgt een kogel in zn kop voordat hij bij een rechtbank komt.
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Bekijk Queen_Butterfly's profiel
Pro Spammer
stikstok postte:

Dat is niet te hopen, dat verdiend hij niet..

03/06/10 - 23:19

Op nu.nl staat dat hij aanhouden is, dus hij zal nog wel in leven zijn..
Just being yourself, being who you are is a successful rebellism

Omdat elke ochtend anders is.
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
stikstok postte:

Ja. Dat heeft hij zelf gezegd.
stikstok
Zoek naar alle posts van stikstokVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stikstokVerwijder deze post
Bekijk stikstok's profiel
Pro Spammer

Red een boom, eet een bever!
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Hij heeft huisarrest gekregen
Igor!
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Baviaan postte:
stikstok postte:

Ja. Dat heeft hij zelf gezegd.

I would love to change the world, but they won't give me the source code.
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Nice
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Fat Shady postte:
Hij heeft huisarrest gekregen

Butters ook.
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
He was a bad little bear
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
De wonderen zijn de wereld nog niet uit:

Quote:
'Joran van der Sloot legt bekentenis af'

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse en Amerikaanse media dinsdag.

De Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop 'iets' zou hebben gezien over Natalee Holloway.

bron: http://www.nu.nl/buitenland/2264666/joran-van-sloot-legt-bekentenis-af.html

Dus het hele gesprek in die auto was bluf en van voor tot achter verzonnen, maar hij draait wel een meisje de nek om als ze iets over Holloway op zijn laptop leest.
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
zoizo stom dat je dat op je laptop bewaard
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Ja idd. Hoewel het ook gewoon gegevens over contact met zijn advocaat etc. kunnen zijn. Hoeft niet meteen een bekentenis over holloway geweest te zijn. Stond in een ander artikel (ad) ook beschreven als 'Toen Flores in Van der Sloots laptop ging kijken, kwam zij erachter dat hij in verband wordt gebracht met de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. '
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Als hij aangeeft dat de informatie op de laptop voor haar dood gezorgd heeft kan hij net zo goed meteen bekennen dat hij Natalee ook gedood heeft.

En hoezo heeft ze ontdekt dat hij iets met dat meisje te maken heeft... Dat weet de hele wereld toch al lang?

Dit gaat echt helemaal nergens over!
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Joran van der Sloot doet mee aan het programma "40 dagen zonder seks". Hij denkt dat het hem gaat lukken. Zijn 3000 Peruaanse celgenoten denken van niet.
serious
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer

Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Of ik snap 'm niet, of hij is gewoon niet leuk.
serious
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Als ie in zo'n Peruaanse gevangenis komt te zitten is ie echt de lul

(ik heb overigens ook niet ontdekt wat er grappig is aan bovenstaande afbeelding)
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
serious postte:
Als ie in zo'n Peruaanse gevangenis komt te zitten is ie echt de lul

Gelukkig wel ja, kan ie lekker wegrotten daar.
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Baviaan postte:
Of ik snap 'm niet, of hij is gewoon niet leuk.

http://www.youtube.com/watch?v=jK9fRV7D_LU
Ubi pus, ibi evacua.
Baviaan
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Ja, die ken ik. Dan is ie gewoon niet leuk.
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
Joran na 1 jaar detentie in Peru...

Met nog vele jaren voor de boeg
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
Beetje jammer dit
Flickr ••
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
brr
Igor!
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com