| |
 |
| Special-Spammer |
| Ja en? In pindakaas zit ook geen kaas  Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Dwangspammer |
| maar das stiekem ook peanutbutter. |
 |
| Forum Refresher |
| Tis wel nieuws, tis nieuws uit de sjow  En zo is het. |
 |
| Über-Spammer |
| *schopt topic*
En ja hoor! Meneer van der Sloot is gearresteerd ivm de moord op de Peruaanse Stephany Flores....
Wat denken jullie? Kat int bakkie of ontspringt hij de dans weer? |
 |
| Forum Refresher |
| hier lult hij zich niet zomaar uit.
Ik zeg: daar lekker in de gevangenis laten wegrotten |
 |
| Pro Spammer |
| Als ze hem nu niet pakken dan zullen ze hem nooit opsluiten denk ik.. Just being yourself, being who you are is a successful rebellism
Omdat elke ochtend anders is. |
 |
| Pro Spammer |
| Ik las ergens dat hij zelfmoord had gepleegd. Red een boom, eet een bever! |
 |
| Pro Spammer |
| Die haalt de gevangenis niet geloof me. Die krijgt een kogel in zn kop voordat hij bij een rechtbank komt. 'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!' |
 |
| Pro Spammer |
| | stikstok postte: | | Ik las ergens dat hij zelfmoord had gepleegd. |
Dat is niet te hopen, dat verdiend hij niet..
03/06/10 - 23:19
Op nu.nl staat dat hij aanhouden is, dus hij zal nog wel in leven zijn.. Just being yourself, being who you are is a successful rebellism
Omdat elke ochtend anders is. |
 |
| Special-Spammer |
| | stikstok postte: | | Ik las ergens dat hij zelfmoord had gepleegd. |
Ja. Dat heeft hij zelf gezegd. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Pro Spammer |
|  Red een boom, eet een bever! |
 |
| Pro Spammer |
| Hij heeft huisarrest gekregen  Igor! |
 |
| Ondermachtige |
| | Baviaan postte: | | stikstok postte: | | Ik las ergens dat hij zelfmoord had gepleegd. |
Ja. Dat heeft hij zelf gezegd. |
 I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Über-Spammer |
| Nice 
 |
 |
| Special-Spammer |
| | Fat Shady postte: | Hij heeft huisarrest gekregen  |
Butters ook. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Flierefluiter |
| He was a bad little bear Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Special-Spammer |
| De wonderen zijn de wereld nog niet uit:
| Quote: | 'Joran van der Sloot legt bekentenis af'
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse en Amerikaanse media dinsdag.
De Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop 'iets' zou hebben gezien over Natalee Holloway.
bron: http://www.nu.nl/buitenland/2264666/joran-van-sloot-legt-bekentenis-af.html |
Dus het hele gesprek in die auto was bluf en van voor tot achter verzonnen, maar hij draait wel een meisje de nek om als ze iets over Holloway op zijn laptop leest.  Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Forum Refresher |
| zoizo stom dat je dat op je laptop bewaard  |
 |
| Flierefluiter |
| Ja idd. Hoewel het ook gewoon gegevens over contact met zijn advocaat etc. kunnen zijn. Hoeft niet meteen een bekentenis over holloway geweest te zijn. Stond in een ander artikel (ad) ook beschreven als 'Toen Flores in Van der Sloots laptop ging kijken, kwam zij erachter dat hij in verband wordt gebracht met de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. ' Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Über-Spammer |
| Als hij aangeeft dat de informatie op de laptop voor haar dood gezorgd heeft kan hij net zo goed meteen bekennen dat hij Natalee ook gedood heeft.
En hoezo heeft ze ontdekt dat hij iets met dat meisje te maken heeft... Dat weet de hele wereld toch al lang?
Dit gaat echt helemaal nergens over! 
 |
 |
| Special-Spammer |
| Joran van der Sloot doet mee aan het programma "40 dagen zonder seks". Hij denkt dat het hem gaat lukken. Zijn 3000 Peruaanse celgenoten denken van niet. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Über-Spammer |
| 
 |
 |
| Forum Refresher |
|  |
 |
| Special-Spammer |
| Of ik snap 'm niet, of hij is gewoon niet leuk. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Über-Spammer |
| Als ie in zo'n Peruaanse gevangenis komt te zitten is ie echt de lul
(ik heb overigens ook niet ontdekt wat er grappig is aan bovenstaande afbeelding)
 |
 |
| Pro Spammer |
| | serious postte: | Als ie in zo'n Peruaanse gevangenis komt te zitten is ie echt de lul  |
Gelukkig wel ja, kan ie lekker wegrotten daar. 'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!' |
 |
| Dwangspammer |
| | Baviaan postte: | | Of ik snap 'm niet, of hij is gewoon niet leuk. |
http://www.youtube.com/watch?v=jK9fRV7D_LU Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Special-Spammer |
| Ja, die ken ik. Dan is ie gewoon niet leuk. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Pro Spammer |
| Joran na 1 jaar detentie in Peru...
Met nog vele jaren voor de boeg  'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!' |
 |
| Schpammert |
| Beetje jammer dit  Flickr •• |
 |
| Pro Spammer |
| brr  Igor! |