| |
 |
| Spamstudent |
| Kentucky Fried Chickies en de pizza huh...
Mc Dnoald's... Mc Dnoald's... Kentucky Fried Chickies en de Pizza huh!
In China wordt gebouwd aan een mall waarin je alleen maar namaakmerken kunt kopen. En creatief als ze zijn hebben ze de foodcourt ook onder handen genomen. Zo kun je eten bij Mc Dnoald's en de Pizza huh en kun je een bakkie doen bij Bucksstar.
Of, bedenk ik me nu, zouden ze de logo's hebben laten plaatsen door een analfabeet?
Check de foto's!
BRON
Draven ze nu wel een beetje door? |
 |
| Special-Spammer |
| Photosoep. Daar heb je volkomen gelijk wat je zegt. |
 |
| Kletskoekert |
|  Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland. |
 |
| Ondermachtige |
| | Baviaan postte: | | Photosoep. |
zo ziet het er wel uit. "“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather."" |
 |
| Pro Spammer |
| Kentucky Fried Chickies  Igor! |
 |
| Dwangspammer |
| Fotosoep idd. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Kletskoekert |
| *kentycky fried chickies* Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Ondermachtige |
| Ik denk dat het wel echt is. Die Chinezen zijn er gek genoeg voor. Het FD twijfelt ook
En als reactie op de topicstelling: ja natuurlijk, merkenrecht moet beschermd worden, dit gaat veel te ver. Zeker voor een land dat afstapt van zijn communistische gedachtes en zich aan wil sluiten bij de Westerse wereld. I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Dwangspammer |
| Ik vind de eerste 2 duidelijk gefotosoept eerlijk gezegd... Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Special-Spammer |
| De winkels op de foto zijn helemaal leeg. Normaal gesproken wordt eerst alles ingericht en verbouwd en dan pas details zoals logo's aangebracht. Als het nou een raamposter met "Op [datum] opent hier Pizza Huh" was had ik het geloofwaardiger gevonden. Daar heb je volkomen gelijk wat je zegt. |
 |
| Schpammert |
| ja precies. |
 |
| Ondermachtige |
| Bottom line is dat dit natuurlijk wel degelijk gebeurt met merkartikelen. Of er nu ook al winkelketens worden nagemaakt weet je aan de hand van deze foto's niet zeker, maar niets is de Chinezen te gek... I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Über-Spammer |
| Pizza Huh is wel een vette naam.  |
 |
| Kletskoekert |
| | Baviaan postte: | | De winkels op de foto zijn helemaal leeg. Normaal gesproken wordt eerst alles ingericht en verbouwd en dan pas details zoals logo's aangebracht. Als het nou een raamposter met "Op [datum] opent hier Pizza Huh" was had ik het geloofwaardiger gevonden. |
alsof jij japans die kriebellige tekentjes kan lezen Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Pro Spammer |
| Want in heel azië praten/schrijven ze japans! Igor! |
 |
| Kletskoekert |
| zeau, zeikschnorr Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Pro Spammer |
| Beter  Igor! |
 |
| Muts |
| Ligt het aan mij of lijken die drie gebouwen verdacht veel op elkaar? Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Forum Refresher |
| Ligt aan jou
 |
 |
| Pro Spammer |
| Is toch logisch aangezien het hetzelfde winkelcentrum is  Igor! |
 |
| Forum Refresher |
| Vroeger hadden we nog wel eens leuke fotosoepwedstrijdjes hier, wie kan er een leuke BurgerKong op soeppen?  |
 |
| Forum Refresher |
| | Kruimel postte: | | Ligt het aan mij of lijken die drie gebouwen verdacht veel op elkaar? |
Dacht ik ook.. maar op de eerste foto kun je zien dat er een exact hetzelfde winkel naast zit  There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left. |
 |
| Wannabee |
| juist ... kunnen ze zelf niks verzinnen  Eye See, Eye Forget !!! |
 |
| Kletskoekert |
| das te duur  Albinos do NOT come from Albania.