Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

De Pizza Huh... De Pizza Huh...
Diepe Gedachten

Pagina 1 van 1

MissCathy
Zoek naar alle posts van MissCathyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van MissCathyVerwijder deze post
Bekijk MissCathy's profiel
Spamstudent
Kentucky Fried Chickies en de pizza huh...
Mc Dnoald's... Mc Dnoald's... Kentucky Fried Chickies en de Pizza huh!

In China wordt gebouwd aan een mall waarin je alleen maar namaakmerken kunt kopen. En creatief als ze zijn hebben ze de foodcourt ook onder handen genomen. Zo kun je eten bij Mc Dnoald's en de Pizza huh en kun je een bakkie doen bij Bucksstar.
Of, bedenk ik me nu, zouden ze de logo's hebben laten plaatsen door een analfabeet?

Check de foto's!

BRON

Draven ze nu wel een beetje door?
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Photosoep.
Daar heb je volkomen gelijk wat je zegt.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert

Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
Baviaan postte:
Photosoep.

zo ziet het er wel uit.
"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Kentucky Fried Chickies
Igor!
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Fotosoep idd.
Ubi pus, ibi evacua.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
*kentycky fried chickies*
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Ik denk dat het wel echt is. Die Chinezen zijn er gek genoeg voor. Het FD twijfelt ook

En als reactie op de topicstelling: ja natuurlijk, merkenrecht moet beschermd worden, dit gaat veel te ver. Zeker voor een land dat afstapt van zijn communistische gedachtes en zich aan wil sluiten bij de Westerse wereld.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Ik vind de eerste 2 duidelijk gefotosoept eerlijk gezegd...
Ubi pus, ibi evacua.
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
De winkels op de foto zijn helemaal leeg. Normaal gesproken wordt eerst alles ingericht en verbouwd en dan pas details zoals logo's aangebracht. Als het nou een raamposter met "Op [datum] opent hier Pizza Huh" was had ik het geloofwaardiger gevonden.
Daar heb je volkomen gelijk wat je zegt.
stukjetaart
Zoek naar alle posts van stukjetaartVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stukjetaartVerwijder deze post
Bekijk stukjetaart's profiel
Schpammert
ja precies.
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Bottom line is dat dit natuurlijk wel degelijk gebeurt met merkartikelen. Of er nu ook al winkelketens worden nagemaakt weet je aan de hand van deze foto's niet zeker, maar niets is de Chinezen te gek...
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Pizza Huh is wel een vette naam.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
Baviaan postte:
De winkels op de foto zijn helemaal leeg. Normaal gesproken wordt eerst alles ingericht en verbouwd en dan pas details zoals logo's aangebracht. Als het nou een raamposter met "Op [datum] opent hier Pizza Huh" was had ik het geloofwaardiger gevonden.

alsof jij japans die kriebellige tekentjes kan lezen
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Pro Spammer
Want in heel azië praten/schrijven ze japans!
Igor!
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
zeau, zeikschnorr
Fat Shady
Pro Spammer
Beter
Igor!
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Ligt het aan mij of lijken die drie gebouwen verdacht veel op elkaar?
Seen it all, done it all, can't remember most of it
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Ligt aan jou

Fat Shady
Pro Spammer
Is toch logisch aangezien het hetzelfde winkelcentrum is
Igor!
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Vroeger hadden we nog wel eens leuke fotosoepwedstrijdjes hier, wie kan er een leuke BurgerKong op soeppen?
Beauneau
Zoek naar alle posts van BeauneauVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BeauneauVerwijder deze post
Bekijk Beauneau's profiel
Forum Refresher
Kruimel postte:
Ligt het aan mij of lijken die drie gebouwen verdacht veel op elkaar?

Dacht ik ook.. maar op de eerste foto kun je zien dat er een exact hetzelfde winkel naast zit
There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left.
EyeMJR
Zoek naar alle posts van EyeMJRVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van EyeMJRVerwijder deze post
Bekijk EyeMJR's profiel
Wannabee
juist ... kunnen ze zelf niks verzinnen
Eye See, Eye Forget !!!
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
das te duur
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com